Εκπαιδευτικά Προγράμματα που εκπονήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2022 – 2023 στο Σχολείο μας

Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού και πολιτιστικού προγράμματος «Το Εφημεριδάκι» και «Νέοι Δημοσιογράφοι σε δράση » αντίστοιχα, μεικτή ομάδα μαθητών του Α1 και Α2 του Σχολείου μας, συνεργάστηκαν με την μεικτή ομάδα του Α3 και Α4 και  πραγματοποίησαν από κοινού τις εξής δράσεις σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα σχεδιασμού του προγράμματος :

  • Επίσκεψη στο ΚΠΕ Φιλιατών και επιτόπια μελέτη σε δύο παραδοσιακούς οικισμούς στα χωριά Φοινίκη και Πλαίσιο με στόχο οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα και να δημιουργήσουν άρθρα για τη σχολική εφημερίδα.

Τελικό εκπόνημα

Έντυπη Μαθητική Εφημερίδα

https://drive.google.com/file/d/1k1H1nfWmc4pEjoNhom12PEPifg3AEIHq/view

 

Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικών προγραμμάτων «Μονοπάτια της Πίνδου – Ορεσίβεια Σπόρ» και «Ορεινή Όγκοι της Πίνδου – Διαβίωση» μεικτή ομάδα μαθητών του Β1 και Β2 συνεργάστηκαν με μεικτή ομάδα του Β3 και Β4 του Σχολείου μας και πραγματοποίησαν από κοινού τις εξής δράσεις, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα σχεδιασμού του προγράμματος :

  • Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο καταφύγιο ορεινής διαβίωσης στη Βασιλίτσα Γρεβενών όπου οι μαθητές γνώρισαν τους ορεινούς όγκους της Πίνδου και περπάτησαν στα μονοπάτια της
  • Παρακολούθηση μαθήματος σκι σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο (βασική εκπαίδευση, ανέβασμα σε λιφτ, κατέβασμα με σλάλομ)

https://4gym-prevez.pre.sch.gr/ekpaideytiki-episkepsi-ton-mathiton-tis-v-gymnasioy/

 

Τελικό εκπόνημα

Ψηφιακό άλμπουμ της εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Βασιλίτσα του Ν. Γρεβενών

https://www.storyjumper.com/book/read/152340601/646f33a2579ac

 

Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος «Οικολογικά μονοπάτια  – Smart Cities» οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 του Σχολείου μας  πραγματοποίησαν τις εξής δράσεις σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα σχεδιασμού του προγράμματος:

 

  • Φύλλο αξιολόγησης που δημιουργήθηκε από τους μαθητές για την καταγραφή παρατηρήσεων, ανά υποομάδα, που αφορούν την εξοικονόμηση ενέργειας στους χώρους του σχολείου και την πολιτική του «zero waste» στο σχολείο
  • Εξοικονόμησης ενέργειας στους χώρους του σχολείου, με την πολιτική του «zero waste» και με την ανακύκλωση υλικών όπως χαρτί, ρουχισμός, γυαλί, καπάκια, μπαταρίες, λάδι.
  • Δημιουργία Αφίσας καταγραφής των τύπων κάδων ανακύκλωσης

 

 

            Τελικό εκπόνημα                                                      

 

Αναλυτικό οπτικό υλικό https://youtu.be/o5V2MFOGQBA

 

 

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος « Η πόλη μας λέει την Ιστορία της» οι μαθητές των τμημάτων  Β2 και Β3 Σχολείου μας  πραγματοποίησαν τις εξής δράσεις σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα σχεδιασμού του προγράμματος

  • Σύνδεση με σχολείο της πόλης της Καστοριάς και συνεργασία για τη μελέτη των μνημείων της πόλης αυτής
  • Μία (01) εκπαιδευτική επίσκεψη με διανυκτέρευση στο ΚΠΕ Καστοριάς στο πλαίσιο υλοποίησης δύο περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Καστοριάς και συμμετοχή σε βιωματικές δράσεις με θέμα: «Ντολτσό – Μια παραδοσιακή συνοικία της Καστοριάς στο πέρασμα του χρόνου» και «Μικρή Γλυκιά Ζωή: Προσέγγιση του Μικρόκοσμου των γλυκών νερών»

 

  • Επίσκεψη στο εμβληματικό αρχοντικό Τσιατσαπά, στην περιοχή Απόζαρι της Καστοριάς όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν περισσότερα από 20 έργα – μακέτες του Νίκου Πιστικού με τα σπουδαιότερα μνημεία της Καστοριάς, μέσα από τα οποία αναδεικνύεται ο μεσαιωνικός αστικός σχεδιασμός της περιοχής.
  • Επίσκεψη στον νεολιθικό λιμναίο οικισμό στο Δισπηλιό, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο χώρο και ανακάλυψαν τον τρόπο ζωής των κατοίκων της εποχής

 

             Τελικό εκπόνημα                   

ΒΝΤΕΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

 

Στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων «Παιδί-Πόλη-Μνημεία » και «Μονοπάτια στις μνήμες της πόλης » οι μαθητές του Γ1 και του Γ2 του Σχολείου μας πραγματοποίησαν τις εξής δράσεις σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα σχεδιασμού του προγράμματος :

  • επιμόρφωση στην υλοποίηση έρευνας δηλαδή άντληση στοιχείων από πηγές (Γενικά Αρχεία του κράτους- Γ.Α.Κ.- –Ίδρυμα Ακτία Νικόπολις )
  • παρουσίαση των αποτελεσμάτων στη 1η Μαθητική Συνάντηση του Δικτύου « Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη»

    Τελικά προϊόντα που παρήχθησαν :

 

 

Στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων  «Πάνω στο έργο του Λάμπρου Ορφανού» και «Συγκριτική Μελέτη στην Τέχνη της Χαρακτικής», οι μαθητές του Γ1 του Σχολείου μας μελέτησαν το χαρακτικό έργο του ´Έλληνα χαράκτη Λάμπρου Ορφανού και επεξεργάστηκαν δημιουργικά τα χαρακτικά του χρησιμοποιώντας διαφορετικές τεχνικές. Συγκεκριμένα πραγματοποίησαν τις εξής δραστηριότητες σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα του προγράμματος :

  • Γνώρισαν την τέχνη της χαρακτικής  και ερεύνησαν τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί ένας χαράκτης να δουλέψει
  • Μελέτησαν τη ζωή και το έργο του μεγάλου Έλληνα χαράκτη
  • Δημιούργησαν έργα στο στυλ του Λουκά Σαμαρά και του Andy Warhol   χρησιμοποιώντας  τα χαρακτικά του Ορφανού.
  • Επιχρωμάτισαν και συμπλήρωσαν λεπτομέρειες αυτών με διάφορους τρόπους.

 

Τελικό εκπόνημα:

https://youtu.be/jywRaiBCzYg

 

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning  με τίτλο «Short Movies, great Stories» μεικτή ομάδα μαθητών του Γ1  και Γ2 του Σχολείου μας συνεργάστηκαν με μαθητές άλλων σχολείων. Συγκεκριμένα πραγματοποίησαν τις εξής δραστηριότητες σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα του προγράμματος :

  • γνωριμία των μαθητών με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και τη

δημιουργία κοινών συνεργατικών προϊόντων ( δημιουργική γραφή, συγγραφή ιστοριών )

  • δημιουργία και παραγωγή ταινιών μικρού μήκους κ.λ.π.)

 

Τελικό εκπόνημα:

https://www.youtube.com/watch?v=imZ_ukr0L08

 

0 Comments

Leave a Comment