Herit@ge Matters ( ΕΛΛΑΔΑ- ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ- ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΒΕΛΓΙΟ-ΚΡΟΑΤΙΑ- ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΜΟΛΔΑΒΙΑ)

Herit@ge Matters ( ΕΛΛΑΔΑ- ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ- ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΒΕΛΓΙΟ-ΚΡΟΑΤΙΑ- ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΜΟΛΔΑΒΙΑ)

 

 

 

Εκπαιδευτικοί : Ζαντραβέλη Βαρβάρα -Κακοσίμου Χριστίνα –
Μαθητές : ΓΕ2- ΓΕ3 (τμήματα αγγλικών Advanced level )
Το έργο αυτό αποσκοπούσε στη δημιουργία ισχυρών διαπολιτισμικών σχέσεων μεταξύ των ομάδων των εταιρικών σχολείων . Πιστεύουμε ότι η Εκπαίδευση πρέπει να αναπτύξει μια συνειδητοποίηση της κοινής μας κληρονομιάς και της σπουδαιότητάς της όσον αφορά τις Αξίες, ενώ ταυτόχρονα να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των μαθητών να μιλούν για τον εαυτό τους και να μιλάνε ενάντια στην αδικία. Θέλουμε να βοηθήσουμε αυτούς τους μελλοντικούς ευρωπαίους πολίτες να κατανοήσουν καλύτερα τις βασικές αξίες όπως η ισότητα, ο σεβασμός, η ανεκτικότητα, η ποικιλομορφία, μεταξύ άλλων. Tο καθήκον μας, ως εκπαιδευτικοί, δεν είναι μόνο να διδάξουμε τον αλφαβητισμό των μαθητών μας, αλλά να τους βοηθήσουμε να γίνουν σωστοί και ολοκληρωμένοι άνθρωποι.
Η συνεργασία αποτυπώνεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του έργου ως εξής:

https://twinspace.etwinning.net/50844/pages/page/304018 
Στο πλαίσιο του προγράμματος υλοποιήθηκαν οι ακόλουθες δραστηριότητες :
Γνωριμία των συνεργαζόμενων ομάδων ( Βιντεοπαρουσιάσεις- Φωτογραφίες – Φόρουμ μηνυμάτων )
Διαγωνισμός λογοτύπου του έργου (https://dotstorming.com/b/5a1ac808cfc50d5375e1dfed )
Εορτασμός παγκόσμιας ημέρας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων – Γνωρίζοντας το χάρτη των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων – Εκδηλώσεις σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία
https://youtu.be/rTgKPeQe92M

Δημιουργία συνεργατικού Χριστουγεννιάτικου ημερολογίου με θέμα : European values
Τηλεδιάσκεψη – Ανταλλαγή ευχών και επικοινωνία ομάδων
https://youtu.be/8d-4hGkD0GE
Εορτασμός Παγκόσμια ημέρας Ανάγνωσης – Διαβάζοντας κείμενα της παγκόσμιας λογοτεχνίας σχετικά με Ανθρώπινα δικαιώματα – Το 4ο Γυμνάσιο και τα άλλα σχολεία διαβάζουν στις εθνικές γλώσσες αποσπάσματα από το ‘Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ’
https://youtu.be/7ljx8u35nLA?t=2
Ορισμός του ‘Ημερολογίου της Άννας’ ως κοινό κείμενο μελέτης και συνδιαλλαγής μεταξύ των μαθητών
Οι μαθητές όλων των σχολείων απαντούν στις σκέψεις της Άννας ως Κίττυ , το φανταστικό πρόσωπο που η Άννα επινόησε να       ακούει τις σκέψεις της
Οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου παρακολουθούν σεμινάριο δημιουργικής γραφής και συγγράφουν διασκευασμένο σενάριο με θέμα ‘ Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ ‘
Δημιουργία κοινού πάνελ με απεικόνισε το χάρτη των 30 άρθρων των Θεμελιωδών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Το πάνελ ολοκληρώθηκε , ταξίδεψε και αναρτήθηκε από κοινού σε όλα τα σχολεία
Φωτογραφικός διαγωνισμός ‘ My Europe – Your Europe – Our Europe’
Συνεργατικό Ηλεκτρονικό περιοδικό ‘ OUR HEROES ‘ – άνθρωποι – σύμβολα για την προάσπιση των ανθρωπίνων Δικαιωμάτων από όλες τις χώρες των Συνεργαζόμενων σχολείων ( 1ο Βραβείο στον Εθνικό Διαγωνισμό σχολείων στην Πορτογαλία σε θέματα Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς )
https://madmagz.com/magazine/1358319
Εκπαιδευτικό διαδικτυακό παιχνίδι kahoot για να μάθουμε καλύτερα τις προσωπικότητες των Ηρώων που περιλαμβάνονται στο περιοδικό μας https://docs.google.com/document/d/1nmFQjTlrbQP6cXL9kv-t-4Kv42wUlsHiw6P5SlUpMlI/edit
https://play.kahoot.it/#/?quizId=9c70ef55-8ebe-4670-92c3-73c2ddabf553

Το 4ο Γυμνάσιο ασχολήθηκε με την προσωπικότητα και το έργο του Χρήστου Κοντού -1ου Γυμνασιάρχη του Γυμνασίου τα πόλης μας που έδωσε το όνομα του στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της Πρέβεζας
Η συνεργατική ιστοσελίδα του έργου μας με αναρτήσεις των μαθητών μας σε θέματα Κουλτούρας και πολιτιστικής κληρονομιάς που όλοι μοιραζόμαστε ως Ευρωπαίοι (Γλώσσα- Αθλητισμός -Μνημεία – Γαστρονομία – Μουσική – Καλές Τέχνες – παραδοσιακά κουστούμια και παραδόσεις )
https://sites.google.com/view/heritagematters/p%C3%A1gina-inicial/what-is-a-european
Διαδικτυακές ξεναγήσεις σε μουσεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Θεατρική Παράσταση του έργου ‘ Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ ‘ από μαθητές και εκπαιδευτικούς του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας
Αξιολόγηση του προγράμματος – παρουσίαση τελικών προϊόντων
Τελικό βίντεο δραστηριοτήτων του έργου
https://youtu.be/q_ukfc58ufU

0 Comments

Leave a Comment